Technické dveře
PDU 07
Požární uzávěr
- dveřní křídlo otočné, zasklené, polodrážkové, jednokřídlové,
- klasifikace EI, EW-C 30 DP3,
- ocelová zárubeň pro přesné zdění, těsněná.
Informace o způsobu použití, velikostech, způsobu osazení ve stavbě, povolených alternativách a dostupnosti získáte u svého obchodního zástupce.
Dle zákona č. 22/1997 Sb. ve znění pozdějších úprav a nařízení vlády č. 163/2002 Sb., ve znění nařízení vlády č. 312/2005 Sb., a nařízení vlády č. 215/2016 Sb., stanovenými výrobky, které mohou být uváděny na trh pouze za předpokladu, že splňuje příslušné technické požadavky. Pokud jsou na výrobcích provedeny jakékoli změny, úpravy nebo výměny komponentů, stává se subjekt, který tyto změny provedl, výrobcem.
Vážení zákazníci, partneři a kolegové,
vzhledem k pozitivnímu vývoji a postupnému uvolňování preventivních opatření na území České republiky, Vás informujeme o změně organizace některých našich činností:
Obchodní činnost
- Provozovna v sídle společnosti CARMAN-DOORS, s.r.o., je otevřena do pondělí do pátku, od 6:00 do 14:30. Při vstupu jsou k dispozici zdarma ochranné prostředky. Dbejte prosím zvýšené ochrany a používejte tyto ochranné prostředky.
- Zaměstnanci CARMAN-DOORS, s.r.o., v divizích výroba, zásobování, expedice a vedení pracují bez zásadních omezení.
- Upravuje se pracovní doba v sídle společnosti CARMAN-DOORS, s.r.o., do pondělí do pátku, od 6:00 do 14:30.
- Montáže zakázek provádíme bez omezení.
Příjem a výdej zboží
- Termín vyzvednutí zboží u zakázek s osobním odběrem ve výrobním závodě CARMAN-DOORS, s.r.o., si domluvte elektronicky na e-mailu expedice@carman-doors.cz, nebo na telefonech expedice uvedených na našich stránkách https://www.carman-doors.cz/cz/kontakt/.
- Výdej a příjem zboží bude organizován takovým způsobem, při kterém se minimalizuje osobní kontakt. Z tohoto důvodu Vám bude zboží ve smluvený termín a v čase Vašeho příjezdu připraveno s dokumenty na přepravní paletě. Zaměstnanec expedice Vám zboží zaveze do předem určeného prostoru. Zboží si převezmete bez přítomnosti pracovníka expedice, naložíte a potvrzené dokumenty uložíte na stanovené místo.
- Zakázky přepravované společností CARMAN-DOORS, s.r.o., budou distribuovány v čase, který Vám bude předem písemně sdělen a Vámi odsouhlasen. Prosíme Vás, připravte si techniku k složení přepravovaného zboží. Naši zaměstnanci jsou proškoleni a vybaveni rouškami a rukavicemi.
- Pokud bude zboží distribuováno prostřednictvím spediční služby, platí výše uvedené.
- Dodavatele žádáme, aby se snažili akceptovat tato opatření a omezili fyzický kontakt na minimum. Příjem zboží bude realizován stejným způsobem jako výdej zákazníkům.
- Snažíme se minimalizovat dopady současné situace a maximalizujeme snahu o splnění našich závazků vůči zákazníkům, zaměstnancům, dodavatelům a všem zainteresovaným stranám. Za omezení a komplikace se omlouváme a věříme, že se situace brzy změní k lepšímu. Výše uvedená opatření platí do odvolání.
V Ostravě-Porubě dne 27.4.2020
CARMAN-DOORS, s.r.o., Ing. Radek Vondrouš